poniedziałek, 7 lipca 2014

Półścianka i biurko

      Z potrzeby oddzielenia łóżka od reszty pokoju, oraz miejsca gdzie można posiedzieć przy komputerze i popracować, postanowiłem zbudować półściankę pełniącą także rolę biurka. Całość wykonałem z płyt karton gips i stalowych profili.
Myślę, że zdjęcia oddadzą więcej niż 1000 słów, dlatego też poniżej zamieszczam zdjęcia.
W razie pytań zachęcam do pisania w polu komentarze ;)














Zostały tylko drobne wykończenia, ale główny efekt osiągnięty :)

6 komentarzy :

  1. witam
    fajny pomysł :)
    mam w planach również oddzielenie części pokoju tylko powiedz proszę czy profile wkręcałeś w panele ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      Dzięki za zainteresowanie.
      Panele zostawiłem tak jak były, wierciłem otwory bezpośrednio w nich. Pod panelami jest już tylko cienka izolacja i beton. Dałem kołki rozporowe 8x80 mm co 40 cm. Ścianka stoi solidnie i nie ma obaw, że się przewróci. Główną podporę stanowi krótka prostopadła część ścianki. Ścianka jest też przymocowana do ściany dwoma kołkami 8x50 mm.

      Usuń
  2. witam terz chodzi mi to po głowie , zastaniawiam sie czy ten sposub jest stabilny , czy wymurowac z itonga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do stabilności nie mam zastrzeżeń. Całość usztywnia ta mniejsza prostopadła ścianka oraz z drugiej strony 3 kołki w ścianie głównej. Użytkuję już drugi rok i ani drgnie ;).

      Usuń
  3. super... o to mi właśnie chodziło , mam tylko jedno pytanie czy połączył pan profile słupki z profilem u dołu i czy ten profil u góry jest przykręcony jakos czy nie . z góry dzięki za odpowiedż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Profile "złapałem" wkrętem podczas przykręcania płyty karton gips. Cała konstrukcja usztywnia się po przykręceniu pierwszej płyty.

      Usuń