środa, 8 października 2014

Unboxing - Fractal Design Arc Midi R2

       Ponieważ moja stara obudowa już miała parę ładnych lat, postanowiłem, że czas najwyższy na coś nowego. Wybór padł na fractala. Z oglądanych przeze mnie obudów ta najbardziej przypadła mi do gustu. Drugim ważnym argumentem przemawiającym za kupnem akurat tej obudowy był fakt, że zamierzam w przyszłości "zwodować komputer " ;), a ta jest akurat polecana przez wielu użytkowników. Miałem już kiedyś chłodzenie wodne i mam zamiar do tego powrócić. Na pewno napiszę o tym posta :D


       Wiedziałem, że nowa obudowa będzie większa od poprzedniej, ale na żywo dopiero się przekonałem na własnej skórze, że jest naprawdę DUŻA. Dzięki swym rozmiarom nie brakuje w niej miejsca na wszystkie podzespoły oraz przyszłe akcesoria. Obudowa sprzyja także estetycznemu poprowadzeniu przewodów oraz ich ukryciu. Bardzo przypadło mi do gustu mocowanie dysków przodem do mnie a nie bokiem, ale ta akurat opcja jest już  raczej standardem w obudowach. Istnieje jeszcze opcja zamontowania dysku SSD za płytą główną co może sprawić, że w środku będzie świecić pustką.

Poniżej kilka zdjęć mojego nowego nabytku:






















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz