czwartek, 13 listopada 2014

Podwieszany regał na książki DIY

      Dzisiaj chciałem pokazać zrobiony przeze mnie regał na książki. Wybór padł na system podwieszanych półek. Po pierwsze tak wychodziło najtaniej, a po drugie ten sposób pozwalał mi dostosować półki do swoich potrzeb. Najlepsze jest to, że jak się znudzi układ półek to zawsze można je przestawić na nowy bez konieczności wiercenia nowych dziur w ścianie. Stelaż można kupić w każdym większym markecie budowlanym, półki również albo u stolarza jak kto woli. Poniżej zamieszczam foto-sprawozdanie z wykonywanych prac.











Żona też pomagała ;)





Ta przestrzeń na środku powstała z myślą o TV, który nie wiadomo czy w przyszłości się pojawi ;)

W razie pytań zapraszam do komentarzy.


6 komentarzy :

  1. Fantastyczny pomysł :) sama zrobiłabym u siebie coś takiego tylko ze białe półki i czarne podwieszenia albo srebrne :D wygląda wyśmienicie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. Zachęcam do majsterkowania, taki regał można zrobić samemu naprawdę niewielkim nakładem pracy. Wystarczy wiertarka, poziomica i chęci do działania.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Witam, gdzie można kupić takie pionowe stelaże?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, kupiłem je w Leroy Merlin. Myślę, że w innych sklepach budowlanych też się znajdą. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Wykorzystywałem ten system stelaży i podpórek, moje podpórki są z płaskownika, ale niestety cena nie jest specjalnie atrakcyjna i na ścianę jak u Ciebie trzeba wydać parę set złotych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko wtedy ten sposób był najbardziej opłacalny. Inne rozwiązanie, które mnie interesowało kosztowało by ponad dwa razy tyle.

      Usuń