sobota, 6 czerwca 2015

Wiedźmin 3: Dziki Gon, The Witcher



     Po dwóch godzinach gry stwierdzam, że czekają mnie długie nieprzespane noce ;)




     Niestety nie obyło się bez problemów technicznych. Jedna z płyt odmówiła posłuszeństwa. Na szczęście w dobie internetu wystarczyła jedna noc aby pobrać wersję elektroniczną. Później jeszcze musiałem trochę powalczyć ze sterownikami ponieważ gra się zacinała i wywalało do pulpitu. Gdy już wszystko zadziałało to szybko zapomniałem o tamtych nieprzyjemnościach. Wiedźmin jak zwykle oczarowuje grafiką, przyjemnie się to wszystko ogląda. Grafikę ustawiłem na wysokich detalach i gra działa z szybkością ok 45-50 kl/s. Jedyne do czego na tą chwilę mogę się przyczepić to roślinność z bliska nie do końca pasuje do całości :P przypomina mi tą z pierwszej części. Myślę, że Wiedźmin bardziej mnie wciągnie niż dwójka. Przygoda zapowiada się ciekawie. Do tego ogrom mapy i multum zadań z tego co widzę. Chyba tylko Minecraft ma większą przestrzeń :P. Kto nie grał w poprzednie przygody wiedźmina myślę, że może spokojnie zaczynać od tej, na tą chwilę przypomina mi pierwszą część, co myślę jest zaletą. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz